BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

WHAT!!!

omg, pejam celik pejam celik, school holidays is over! what!? rasa mcm baru semalam exam mid year. mcm baru semalam kepala otak ni baru nk relaks after midterm habis. mcm baru semalam baru start cuti. 

alah, tksempat nk jumpa semua kawankawan saya, esp budak asrama, tp nk buat mcm mne en, keadaan menghalang. if tidak ada yg menghalang, cuti akhir tahun kita jumpa eh.

tksempat nk pgy mnemne, tk sempat nk balik kmpg, tk sempat nk hangout dgn my dearest cousin, *adalh hari tu, tp sekejap je, 

cuti ni bolh diklasifikasikan antara cuti yg membosankan :-,-, aktiviti sepanjang cuti ni adalh MENONTON TELEVISYEN DAN MAKAN :P *mne tk besatr jdnya saya ni -.- * tp lots thing happen sepanjang cuti ni, ada yg best, ada yg tkbest. tkpe aslkan dpt gain experience kan. imma right, kita bolh btlkan mne yg tkbtl, improve utk jd lebih berguna kankan :D

lorh, ni yg malas ni, nk cari balik semua buku sch yg telah lenyap masa last day midterm :P *nmpk sgt tipu, saya budak baik buku saya tersusun kt rak buku saya :D * nk ingtkan balik ape yg saya dh belajar before cuti hari tu. nk kne bangun pagipagi. HA! yg ni yg saya tksure saya bolh buat ni, yela, cuti ni selalu sgt tidur lambt, selalu sgt bangun lmbt. tu yg payah tu. tkpetkpe,i'll try utk jd mcm dulu :DD. fuhh, lots thing to do, jyeahh, fighting, you can do it syera. 

muahaha, mcm tkde motif sgtkan posst ni, haha, ni la yg jd kau dah tktw nk update ape. 



No comments:

Post a Comment