BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

kata ibu jgn disanggah

mama kata budakbudak tk perlulah nk pakai makeup bagai . dengan maskara , eyeliner semua tuh . nanti tknmpak natural beauty .  tp mama saya dah besar , besar drpd mama : ) plus , im taller than you dah . hihi .


mama kata jangan bercinta cinton . nanti kecewa . nanti lupa semua . kawan sahaja . tp mama saya dah 16tahun dah boleh kahwin ape . :DD



mama kata study pandai pandai . nanti boleh kerja bagusbsgus . tp mama saya kan baru 16tahun , SPM lagi setahun . lama lagi masa tuh .



mama kata jangan keluar sampai malam . nanti kene rogol baru tahu : P tp mama saya dah pandai jaga diri .






alasan remaja sekarang - - ' ingat diri dah besar padahal satu ape pasal hidup pun tk faham lagi . dah terkena baru menyesal , pergi dekat mama . menangis konon . huh
org tua selalu cakap jangan buat itu jangan buat ini , tp kita still nk buat kan . kita melawan , kata dorang tk faham kita . bila dah besar then baru sedar ," kan bagus kalau aku ikut cakap mama dulu " .


*tika sorry copypaste kau punya, tp aku ubah sikit , sikit je tkbyk pun :PP

No comments:

Post a Comment